2 Temmuz 2015 Perşembe

Blog Maceram

Bu güzel temmuz gününde sizlerle birlikte daha çok vakit geçirmek için blog açmaya karar verdim. Vakit buldukça, ilham geldikçe sizlere bu blog üzerinden ulaşmayı planlıyorum. Yaşamımın içinden kesitler, makyaj ile olan aramdaki ilişkiler, cilt bakımı, ürün yorumları vs. gibi konularda bu blog üstünden size kesitler sunacağım. Tabi ilk başlarda daha yeni olduğum için biraz zorlanabilirim bunun çok farkındayım ancak sizin desteğinizle başaracağıma inanıyorum. Şimdiden destekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim.. :*

2 yorum:

  1. Merhaba canım blog dünyasına hoş geldin:-) yazılarını takip edeceğim hemen takip listeme ekledim beni takip edersen çok mutlu olurum kendine iyi bak:-)
    http://www.fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıım çok teşekkür ederim :) bende seninkilere bakıcam hemen

      Sil