3 Temmuz 2015 Cuma

Essence Şekerleri

Sizi Essence'den iki güzellik ile tanıştıracağım. İlki Essence Blush Up! Powder Blush, ikincisi ise Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara. 


Önce size Essence'nin güzel mi güzel allığından bahsedeyim. Bu allığı ben gerçekten çok sevdim. Resimde de gördüğünüz gibi allık tek renkten oluşmamakta. pembenin tonlarının bir araya gelmesiyle çok güzel bir uyum yakalamış. Pigmentasyon bakımından da çok iyi. Sadece bir fırça darbesiyle yanaklarınızda çok güzel ve doğal bir görüntü sağlayabilirsiniz. Açık tenli kadınlara kumral ve esmer olanlara nazaran daha çok yakışacaktır. 



Fiyat olarak da çok uygun. 13 TL'ye aldım kendilerini. Tabii siz indirim günlerinde daha uygun fiyata bulabilirsiniz. Numarası da 20 Pinky Flow :) 


İkinci olarak bahsedeceğim ürün ise Essence'nin bu pek tatlı mascarası. Bu mascara benim favori ürünlerimden bir tanesi. Kirpikleri çok güzel uzatıyor ve simsiyah bir renk veriyor. Kirpikleriniz resmen iki kat uzuyor. Bu mascaranın dez avantajı kullanmaya başladığınız ilk zamanlarda fırçasına ürünün çok fazla gelmesinden dolayı kirpiklerinizi biraz birbirine yapıştırıyor olması. Ama tabii ki bunun da kolay bir çözümü var. Hemen üstünden bitmiş bir mascaranın fırçasıyla yada kirpik fırçasıyla geçmek. Sorunu bu şekilde hemen çözebilirsiniz. Kuruması içinde bir iki dakika beklemeniz şart. Ama kirpiklerde ki muhteşem etkisi için değer valla :) Ürünün fiyatı da 10-11 TL arası.




2 yorum:

  1. ürünleri en kısa zamanda ben de almayı planlıyorum :) Bu arada bu da benim blogum takip edebilirsin : http://sonsuzlugunotesindenbirblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki hemen bakıyorum blogunuza :) teşekkür ederim ilginiz için :)

      Sil